30/4/12

Yo vi con mis ojos la lluvia de meteoros de la constelación de escorpión...



Unha desas mañás tan desomellantes, mentres esperaba realizando o meu traballo afeito.
Esperaba por ela, ou esperaba a alguén. O caso é que non lémbrome ben. Sei que esperaba
a alguén e mentres pensaba o bosquexo facía divagar a miña mente. Aínda que creo
que foi ao contrario. Eu divagaba cos grafos mentres facía a afeita espera que non me conducía 
a ningunha parte. 
Deixei voar a imaxinación, como tantas veces e sen moverme do luar encargouse ela de facerme
viaxar por outros moitosreencontrándome con tantos que cheguei a perder a localización.
Gran traslado. Estaba na constelación de Escorpión.
Centelleaba
Una de esas mañanas tan dispares, mientras esperaba realizando mi trabajo habitual. Esperaba por ella, o esperaba a alguien. El caso es que no me acuerdo bien. Sé que esperaba a alguien y mientras pensaba el boceto hacía divagar mi mente. Aunque creo que fue al contrario. Yo divagaba con los grafos mientras realizaba la acostumbrada espera que no me conducía a ninguna parte.
Dejé volar la imaginación, como tantas veces y sin moverme del lugar se encargó ella de hacerme viajar por muchos sitios reencontrándome con tantos que llegué a perder la ubicación.
Gran traslado, estaba en la constelación de Escorpión
Lostregaba.