28/5/13

Un viaje de ida infinito...[ Las Torres, la Luna, Dani y yo en Torrelodones]

[Cuando realizaba con esta cámara estas fotos ya estaba muy alta. Fue posterior al trabajo de vídeo]



                 
Contos no estraperlo I :

Sobrevoei a atmosfera empuxada polo vento solar só de costado e onde todos cadraban eu tiña espranza de saír asubiando axiña que o meu foguete abranguese a estratosfera que ninguén pensaba tomase sen delonga ao chegar a ese punto arregado do que todo afástase e nada ponse por diante mais que a ionosfera da que me aspera máis adiante. 
Empurrei os meus soños de velocidade e separeime coma unha bala pra aproveitar "*circuncidala" e ver por derradeira quenda o panorama de terras afastadas visitando aínda que sexa a esta distanza dende a que aprezo cativas formas naquelas que aos seus pés son xigantescas montañas por onde homes e mulleres escadan crendo atopar un ceo azur despexado no que respirar un ar non viciado do que posuír o control pola outura.
Agora xa o meu arrouto é maior e contrasta con canto obxecto atopo nesta cacharreira que é a de posizonamento de tanto aparello eleutrodoméstico que cada país puxo ao descoberto pra controlar a uns, a outros e a todo o de máis. 

Devezados coma nenos foron a parar os seus sorrisos en raras estrañezas do que son os contratempos que semella resólvense filosóficamente sendo perciso. 
Só cábenos agardar que a técnica sexa capaz de resolver os máis de dous xigas de vídeo e daguerres que hai pechados na tarxeta de mamoria da minha saca das vistas. 

Cando acaeza botaremos uns foguetes ou unhas bombas...
de festa.  d:D´
[Hemos recuperamos el vídeo y seguramente echemos unos cohetes para celebrarlo]








Relatos ocultos I :

Sobrevolé la atmósfera impulsada por el viento solar sólo de costado y donde todos coincidían yo tenía esperanza de salir pitando tan pronto mi cohete alcanzara la estratosfera que nadie pensaba hubiera tomado sin tardanza al llegar a ese punto distante del que todo se aleja y nada se pone por delante mas que la ionosfera de la que me espera más adelante.
Impulsé mis sueños de velocidad y me separé como una bala para aprovechar "circuncidarla" y ver por última vez el panorama de tierras lejanas visitando aunque sea a esta distancia desde la que aprecio diminutas formas en  aquellas que a sus pies son gigantescas montañas por donde hombres y mujeres escalan creyendo encontrar un cielo azul despejado en el que respirar un aire no viciado del que poseer el control por la altura.        
Ahora ya mi impulso es mayor y contrasta con cuanto objeto encuentro en esta cacharrería que es la de posicionamiento de tanto aparato electrodoméstico que cada país ha puesto al descubierto para controlar a unos, a otros y a todo lo demás. 

Ilusionados como niños fueron a parar sus sonrisas en raras sorpresas de lo que son los contratiempos que parece se resuelven filosóficamente siendo preciso.
Sólo nos cabe esperar que la técnica sea capaz de resolver los más de dos gigas de vídeo que hay encerrados en la tarjeta de memoria de mi cámara. 

Cuando ocurra echaremos unos cohetes o unas bombas...
de palenque. d:D´












*Como una envoltura que circunscribe algo, a su alrededor, así son algunos vuelos que la circunvalan durante una vuelta completa y luego se alejan. Símil.
Dani, maestro, se conseguirá. Calma.